השירותים שלנו

לחברת ספרה ניסיון רב בתחום הכנסים הרפואיים והמדעיים, אותו צברנו לאורך 25 שנות ניסיון ואנו מציעים ללקוחותינו קשת רחבה של שירותים, המכסים את כל שנזדקק לו במהלך העבודה עמכם ליצירת הפרויקט המוצלח ביותר עבורכם.

אנו יודעים למצוא את הפתרונות בהתאם לצרכים המשתנים שלכם, ולעבוד בצורה יעילה ומהירה, בתוך סביבה דינאמית ומשתנה.

כמו שכל אדם הוא שונה, אנו מאמינים שכך גם כל כנס, כל אירוע וכל חוויה היא שונה, אפילו אם היא חוזרת על עצמה והיא זקוקה ליחס אישי ותשומת לב.

אנו מאמינים שלכל משתתף ולכל חברה מציגה, וכמו כל פרט שנכנס לרשת הסבוכה של הפרויקט – יש להעניק את מירב תשומת הלב, מתוך ההבנה שההצלחה טמונה בפרטים הקטנים – אנו דואגים שלכל משתתף ולכל חברה יינתן מענה לצרכיו המיוחדים באופן מלא ומושלם.

  • איך זה עובד?

איך זה עובד?

כל כנס ואירוע מנוהל ע"י מנהלת פרויקטים המלווה את הפרויקט מתחילתו ועד סיומו, מעבר לאחריות על התפעול ועל מערך הפעילות, היא זו שתעמוד לצידכם לאורך הדרך ותלווה אתכם בכל שלב של המסע. תעמיד לרשותכם את מיטב הספקים (במיטב המחירים), הרעיונות והיצירתיות, המלונות והאולמות, העיצובים והמזון ומשקאות - שיש לשוק להציע לכם, וכל זאת בתוך קווי המתאר של התקציב.

ומה זה כולל?

01

תכנון והדפסת עלוני מידע אודות הכינוס ומשלוחם. הודעות חוזרות, הקמת אתר ייעודי בקשות לתקצירי הרצאות והפקת ספר התקצירים. פרסום ושיווק דוכנים בכנסים ובאירועים

02

גביית כספים והנפקת חשבוניות, דו"חות: רישום, כספים, חדרים, השתתפות וקיום קשר שוטף עם הנרשמים- אישורי השתתפות ומידע

03

שילוט מתאים ודיגול- הקמת דלפקי רישום דיילות לרישום, הכוונה ומודיעין תיקי משתתף, תג דש, אסופת התקצירים משרד למארגנים הכולל: שתייה, טלפון פקס מכונת צילום וכו'

04

העמדת אולמות מתאימים בהתאם לדרישות הכנס.

עזרים טכניים, שירותי הסעה, תיאום והעמדת התערוכה

05

הפסקות קפה ועוגה, ארוחות צוהריים, ארוחת ערב חגיגית ותוכנית אומנותית טיולים מיוחדים, וטיפול אח"מים